Ongelma Touch E3:n kanssa

Ongelma Touch E3:n kanssa

Hei,

Minulla on ongelmia Tempo E3:n kanssa. Se on ollut minulla yhdistettynä viiteen radiaattoriin jonkin aikaa, mutta hetki sitten yksikkö lopetti kommunikoimasta sovelluksen kanssa. Olen yrittänyt uudelleenkäynnistystä, ja näppäillä uuden verkkokoodin yksikköön, mutta mikään ei auta.

>> Hei, synkronointi on jälleen kerran lakannut toimimasta. Olen etsinyt kotisivulta, mutta en löydä mitään uudesta versiosta. Onko tapahtunut päivitystä? Kiitollinen nopeasta vastauksesta.

Terveisin,

Andreas

Hei,

Sinun tulisi päivittää Touch E3:si kosketusnäyttö. Uudet tiedostot päivitystä varten löytyvät kotisivuillamme tai ovat saatavissa pääkonttoristamme sähköpostitse osoitteesta [email protected]. Päivitystä varten tarvitset 2 GB:n MicroSD-kortin. Neljä (4) tiedostoa tallennetaan SD-kortille. Kortti asetetaan näyttöön. Paina sen jälkeen kohtaa ”Valikko” ja sitten ”Päivitä ohjelmisto”. Kotisivuillamme on myös lataamista koskevat yksityiskohtaiset ohjeet. Sen jälkeen kaiken pitäisi toimi jälleen normaalisti.

>> Hei, Andreas. Jos käytössä on mobiililaajakaista, voi vian syy olla siinä, että tilauksen netinkäytön määrä on täyttymässä, etenkin mikäli olet jatkuvasti kirjautuneena sisään sovellukseen. Jos sovellus on jatkuvasti käytössä, voi netinkäytön määrä ylittää 2 GB kuukaudessa. Ratkaisuna on nostaa netinkäytön rajaa ja kirjautua ulos sovelluksesta, kun ei käytä sitä.

Ystävällisin terveisin,

Stefan & mia

Aiheeseen liittyvät tuotteet

[vivafbcomment width="100%" num="6" scheme="light"]